Wednesday, March 4, 2009

//Selamat Tinggal

(sambil merujuk lirik lagu Meet Uncle Hussain - Hilang)

(inspirasi oleh Al-Fahim Mokhtar)

(sila nyanyi dengan penuh perasaan..)

Namun segala.... KESAHHHHHHHHHHH!!!!!


Lol sorry. I'm just out of my frickin mind. Ada benda yang datang dan pergi. Bisa bikin rotor otak ku pusing dua kali. Celake.

Ape yang aku nak ucapkan ialah;





Xelamat Tinggal Chenta!


sebab? kau mahu sebab ya? Sebab kau masih tak berubah. Bukan aku suruh kau berubah menjadi rubah, tapi ubah la perangai tong sampah kau tuh.

Well sometimes good things have to come to an end.

Ya itu aku. Aku takkan lagi bagi nasihat, tips dan menjadi si cupid yang bodo untuk kau. Pandai-pandai lah kau bawa diri. Lagipun kau dah prove yourself yang kau akan survive apa jua situasi lagipun kan? ;)

Dah puas kot (jot, kjot -thanks to kamus budak2 MC UiTM yang senget) aku jadik Plan B untuk kau. Plan B? Tah tatau. C? D? F? U? Z? Kau decide. But I couldn't take anymore than this (that)

XD

Cukup apa yang kau dah buat kat aku. Sangat dihargai. Terima kaseyyy! (walaupun not a single shit/bullshit dari kau berjaya mematangkan aku yang tak matang-matang)

Puas doh jaga hati kau. Tapi tak terjaga2 lak. Keras kepala konkrit gamaknya kau ni. Tapi Tak mengapa (masih igt lagu A. Rahman Hassan?), secara rasmi aku buang kau dari kepala hotel (ak) ku ini.

Segala yang kau beri, akan aku hargai

(jap apesal aku rasa cam ada unsur2 ayat si Kapkek ni?)

Segala yang kau beri, tong sampah nuu pergi. Segala yang kau ucapkan, pegi mampos, ade pulak aku kesah, kan? Segala kau dan aku punya janji, dah sampai masa untuk dimungkiri (lupakan 8 tahun akan datang, aku ada short term memory lost)

Bak kata The Used dalam lagu Biru dan Kuning, I rather (NOT) wasting my time with you (anymore)

:)

Semper fi dan Selamat Tinggal.

1 comment:

  1. omg.cite ape nih weh?
    chill la babe.huhu.

    p/s:hehe.ko curik ayat aku seb baik ade credit di situ :P

    ReplyDelete