Tuesday, April 7, 2009

Peace for me.

Malam dinner Publishing lepas (4hb April '09), lepas habis semua acara, aku di-approach oleh seseorang. The girl tells me that she have a couple of poems yang dia ingin kasi aku dan inginku lagukan.

Esoknya, Ahad 5/4/09 aku dapat e-mail daripada dia, dalam tuh ada di-attach satu notepad berisi dua puisi.

Indah hasil tulisan. and so aku terus capai gitar. Lebih kurang 20 mins aku cari melody dan nyanyi, aku decide ntuk buat live record terus. Aku malas nak fikir banyak actually, sebab aku sangat tak sihat, tambah pulak suara serak+tekak bengkak dan selsema yang menggila.

So, aku upload salah satu puisi yang aku lagu-kan nih. Tajuknya; Damai.

(aku tak sure I'm allowed to post the actual poem@lyric sebab its still KIV. so aku malas letak. haha. Pandai-pandai la dengar)

Oh. Lagu tu dalam player kt tpi kanan nih, lampi. Browse sendiri.

3 comments: